Умови доставки і оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

Ми висилаємо товари перевізниками "Нова Пошта", "Делівері", "САТ". Вибір перевізника буде залежати від Вашого замовлення, ми завжди пропонуємо всі можливі варіанти і пропонуємо найбільш вигідний. Доставка "Нова Пошта"У цього перевізника широка мережа філій. Не всі товари можуть бути відправлені Новою Поштою. Доставка "Delivery" Адресна доставка по Україні Доставка на будинок у будь-якому місті України. Здійснюється до воріт (до під'їзду).

Доставка до дому - це зручно і часто лише трохи дорожче, ніж до відділення перевізника.

В основному, адресну доставку здійснюють транспортні компанії - перевізники (наприклад, Нова Пошта, Делівері, САТ).

Доставка "Самовивіз"

На всі товари можливий самовивіз зі складу продавця. Умови та місце самовивозу, уточнюйте, будь-ласка, по телефону.

Способи оплати 

Ви зможете оплатити своє замовлення за допомогою Visa, Mastercard - WayForPay. У підтвердженні оплати Ви отримуєте товарний чек.

БЕЗГОТІВКОВІ ПЛАТЕЖІ

Ви можете оплатити замовлення по банківським реквізитам (ТОВ/ФОП).

Відвантаження товару здійснюється після 100% оплати та підтвердження зарахування коштів на розрахунковий рахунок підприємства.

Оплата за реквізитами

Ви можете здійснити оплату на розрахунковий рахунок На карту Приватбанку Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay Ми не закладаємо у ціну товару вартість перевезення, а пропонуємо найбільш економний та зручний саме для Вас спосіб доставки!

Доставка товару здійснюється у всі регіони України, де є фізична можливість доставки, за рахунок отримувача.

Інші товари.

Доставка узгоджується в індивідуальному порядку з менеджером.

Замовні та акційні товари обміну та поверненню не підлягають.

УВАГА!!! При отриманні товару покупець зобов'язаний перевірити відповідність, цілісність та комплектацію товару безпосередньо в офісі перевізника (або при прийманні товару, якщо було оформлено адресну доставку).

При виявленні дефектів необхідно діяти згідно з внутрішніми правилами перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлення дефекту або недокомплектацію. Також необхідно телефоном повідомити менеджера магазину про виявлений дефект. У цьому випадку ми гарантуємо Вам повернення сплачених коштів або повторне надсилання товару.

Відповідальність за збереження та цілісність вантажу, відправленого транспортною компанією (перевізником), з моменту відправки до отримання його покупцем несе транспортна компанія (перевізник). Підлогові покриття та продукція які були придбані поза торговими або офісними приміщеннями за допомогою поштових пересилок, повинні бути доставлені продавцю, у разі розірвання договору купівлі, поштовою службою за рахунок покупця