Умови доставки і оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
Ми висилаємо товари перевізниками "Нова Пошта", "Делівері", "САТ". Вибір перевізника буде залежати від Вашого замовлення, ми завжди пропонуємо всі можливі варіанти і пропонуємо найбільш вигідний. Доставка "Нова Пошта"У цього перевізника широка мережа філій. Не всі товари можуть бути відправлені Новою Поштою. Доставка "Delivery" Адресна доставка по Україні Доставка на будинок у будь-якому місті України. Здійснюється до воріт (до під'їзду).
Доставка до дому - це зручно і часто лише трохи дорожче, ніж до відділення перевізника.
В основному, адресну доставку здійснюють транспортні компанії - перевізники (наприклад, Нова Пошта, Делівері, САТ).
Доставка "Самовивіз"
На всі товари можливий самовивіз зі складу продавця. Умови та місце самовивозу, уточнюйте, будь-ласка, по телефону.
Способи оплати
Ви зможете оплатити своє замовлення за допомогою Visa, Mastercard - WayForPay. У підтвердженні оплати Ви отримуєте товарний чек.
БЕЗГОТІВКОВІ ПЛАТЕЖІ
Ви можете оплатити замовлення по банківським реквізитам (ТОВ/ФОП).
Відвантаження товару здійснюється після 100% оплати та підтвердження зарахування коштів на розрахунковий рахунок підприємства.
Оплата за реквізитами
Ви можете здійснити оплату на розрахунковий рахунок На карту Приватбанку Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay Ми не закладаємо у ціну товару вартість перевезення, а пропонуємо найбільш економний та зручний саме для Вас спосіб доставки!
Доставка товару здійснюється у всі регіони України, де є фізична можливість доставки, за рахунок отримувача.
Інші товари.
Доставка узгоджується в індивідуальному порядку з менеджером.
Замовні та акційні товари обміну та поверненню не підлягають.
УВАГА!!! При отриманні товару покупець зобов'язаний перевірити відповідність, цілісність та комплектацію товару безпосередньо в офісі перевізника (або при прийманні товару, якщо було оформлено адресну доставку).
При виявленні дефектів необхідно діяти згідно з внутрішніми правилами перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлення дефекту або недокомплектацію. Також необхідно телефоном повідомити менеджера магазину про виявлений дефект. У цьому випадку ми гарантуємо Вам повернення сплачених коштів або повторне надсилання товару.
Відповідальність за збереження та цілісність вантажу, відправленого транспортною компанією (перевізником), з моменту відправки до отримання його покупцем несе транспортна компанія (перевізник). Підлогові покриття та продукція які були придбані поза торговими або офісними приміщеннями за допомогою поштових пересилок, повинні бути доставлені продавцю, у разі розірвання договору купівлі, поштовою службою за рахунок покупця